piątek, 1 sierpnia 2014

Hejo!! Tutaj Niki!!

Cześć! To ja! Niki!! :D

To jest mój pierwszy post :D Już w tym poście chciałabym ,żebyście coś się o mnie dowiedzieli.
Mam na imię Weronika i mam 14 lat. Moją pasją jest taniec. W przyszłości chciałabym zostać sławną tancerką oraz aktorką, ale jeszcze wszystko może się zmienić. Mam dwie siostry oraz psa rasy shih-tzu, który wabi się Beti. W wolnym czasie lubię spotykać się z przyjaciółmi oraz czytać książki.
I to już chyba koniec. Aha! Opowiem wam jeszcze co chcę robić na moim blogu.
Na tym blogu chce dodawać różne posty z wydarzeń w moim życiu, tagi, hole zakupowe itp.
A jak blog się rozwinie to mam pomysł, żeby założyć swój własny kanał na youtube.
W komentarzu napiszcie kilka słów o sobie :)

3 komentarze:

  1. Mam na imię Joanna i za 3 dni mam 12 lat. Nie mam żadnej pasji.Posiadam 1 starszą ode mnie o 10 lat siostrę.Mieszkam na strasznym zadupiu ,ale w rewanżu moja wieś posiada przepiękne widoki.Nie licząc pól,lasów posiada 3 piękne jeziora.Jeszcze jedno co mnie uszczęśliwia jest to,że nie mieszkam na ulicy tylko na alei .

    OdpowiedzUsuń
  2. A którego sierpnia się urodziłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na imię lilka 19 lat moją pasją jest śpiewanie jestem jedyną 19 latka w mojej rodzinie urodziłam się w końcu lipca 1919 mam chłopaka Janka i uwielbiam imprezy rodzinne

    OdpowiedzUsuń