sobota, 13 września 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #5

CZEŚĆ KOCHANI!

 Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z takim bardziej organizacyjnym postem :) 
A mianowicie....w ostatnim czasie dużo się zmieniło i chciałam was o tym poinformować ;)
1.Jak wspominałam w poprzednim poście, za niedługo pojawi się na blogu sesja zdjęciowa. :)
Miała być jutro ale były drobne komplikacje i będzie w przyszłym tygodniu :)

2.Chciałabym trochę urozmaicić blog, bo jak wiecie/nie wiecie jak blog się rozwinie zamierzam być youtuberką :P Ale musicie mi w tym pomóc :)

3.Nie chce ciągle dodawać różnych tagów, więc zadawajcie mi pytania w komentarzu a ja na nie z wielką chęcią odpowiem.

4.Teraz będę dodawać więcej postów na blogu. Mam namyśli dwa posty w tygodniu, outfit co dwa tygodnie itp. 

I to chyba wszystko :) Jeśli macie jakieś pomysły oczywiście podzielcie się nimi w komentarzu :)
Aha! I nie obrażę się, jeśli zaskrybujecie mój blog ;) hehe
No to to wszystko! Papa, do usłyszenia jutro :* Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz