piątek, 26 września 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #6

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka! Dzisiaj piszę takiego krótkiego, informacyjnego posta, żebyście wiedzieli, co się dzieje u mnie i na moim bloggu :)
W przyszłym tygodniu możecie się spodziewać wywiadu z jedną z najsławniejszych youtuberek :) Oczywiście to jest niespodzianka więc.... oczekujcie!! :D

W najbliższym czasie dodam WKOŃCU oczekiwaną przez was sesje zdjeciową :)

Przez ten tydzień w szkole miałam CODZIENNIE coś, więc nie miałam kiedy wejść i coś napisać. Oczywiście to sie poprawi ale naprawdę was przepraszam...

# Pod każdym postem możecie mi proponować różne tagi jakie chcielibyście,żebym zrobiła i zadawać pytania, na które ZAWSZE , CHĘTNIE odpowiem :)

To już koniec tego krótkiego posta informacyjnego, ale już niedługo przywitam się z wami z dość ciekawym (mam nadzieję) postem ,więc... OCZEKUJCIE!!
Do zobaczenia! papapa!! :D

1 komentarz: