piątek, 10 października 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #7

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka! Przepraszam was ,że przez baaardzo długi okres czasu nie pisałam ale miałam dużo nauki i doszła mi jeszcze jazda konno przez całą sobotę :/ Ale OBIECUJĘ ,że się poprawię. Przygotujcie się na posty co 3 dni bo naprawdę mam tyle w planach :D 
A teraz przejdźmy do dzisiejszego tematu :)
Dzisiaj piszę do was z postem: Jak spędziłam poprzedni weekend, wiem ,że trochę późno, ale to dlatego,że w tygodniu nie miałam czasu ,ale moje zajęcia możecie wypróbować oczywiście jutro :)
No to co? Zaczynajmy! :D
Weekend spędziłam dość aktywnie z małymi niespodziankami ;)
A co takiego robiłam? 
Otóż wyjechałam z rodziną na przejażdżkę rowerową. gdzie? Przed siebie. Początkowo nie wiedzieliśmy gdzie pojedziemy ale potem mieliśmy już nasz cel :)


Jadąc, podziwialiśmy przyrodę. Jak każdy wie, zaczęła się jesień. I już na prawie każdych drzewach widać żółte, zielone ,pomarańczowe liście spadające z drzew.


Kiedy mieliśmy "postój" . Razem z siostrą "podziwiałyśmy" wiejskie pole i ścieki xD
Oczywiście musiałam też zrobić fotkę koniczynek :3


Jak wspominałam wcześniej, napotkaliśmy na drodze małe niespodzianki! :D Taką niespodzianką był ...jeż!



Na koniec tego dnia oczywiście musiałam wypić moja ulubioną Bubble Tea :D

Wiem, że ten post może być trochę nudny, ale to tylko początek do "powrotu" Nikki! :D
Jeśli chcielibyście, żebym zrobiła jakiś Tag, napiszcie w komentarzu :)
Do zobaczenia!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz