wtorek, 21 października 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #10

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka kochani! Dzisiaj przychodzę do was z takim luźnym i fajnym postem. A mianowicie będę pisać o tym, co ja robię,gdy za oknem panuje ponura pogoda. Mam nadzieję, że zainspirujecie się moimi zajęciami :) Zaczynajmy!

Jesień już mamy i u prawie każdego za oknem częściej pada, nie ma słońca i panuje zimna atmosfera,Jednak my potrafimy to zmienić! W domu nie każdy musi się nudzić! 
Ja najczęściej:
*słucham muzyki
*czytam różne czasopisma
*czytam moje ulubione książki
*gram na moim telefonie
*oglądam filmy na laptopie pijąc kakao
*piszę posty na mojego bloga



Ale nie trzeba tylko siedzieć w domu, bo również można się świetnie bawić na dworze!
*kiedy nie pada, można wyjść na dwór i bawiąc się z pieskiem w liściach podziwiać piękną jesień :)
*można robić sobie fotki wśród kolorowych liści-bo wygląda to cudownie!
*można przejść się do lasu,bo nie wiadomo! Możesz spotkać tam różne zwierzątka !


Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post ,bo mi sprawiło przyjemność pisania go :)
Oczywiście:
-komentujcie
-subskrybujcie
-i obserwujcie 
-oraz oczekujcie nowego postu już w sobotę! :D
Papapa :*


2 komentarze:

  1. Ja najczęściej oglądam seriale i filmy bądź czytam książki :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń