niedziela, 26 października 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #11

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z super postem! A mianowicie... z.... WYWIADEM Z SARĄ Z KANAŁU SSARUSSKA.
Pewnie każdy zna Sarę -z kanału ssarusska, a jeśli nie to postaram się, abyście ją poznali! :)
Sara mieszka w USA, ma 17 lat oraz ma starszego brata. Sara jest jedną z najlepszych vlogerek, więc miałam zaszczyt przeprowadzić z wywiad. Już się nie mogę doczekać, więc zacznijmy! :)


Cześć Sara! Chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad :)
Okay :)

1.Jak długo już należysz do youtuba? 
Ponad rok.

2.Dlaczego zdecydowałaś się nagrywać filmiki i dodawać je na yt?
Tak jakoś :) Zawsze mi się to podobało.

3.Skąd pochodzi Twoja nazwa - ssarusska?
Moja koleżanka kiedyś mówiła na mnie saruśka i tak zostało.

4.Wiem, że bardzo lubisz modę. Masz jakieś swoje top sklepy?
Forever 21 i Hm

5.Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Buty <3

6.Czy Twoi znajomi wiedzą, że nagrywasz? Jeśli tak, to jakie mają na ten temat zdanie?
Nie wszyscy. Ale pare wie i podoba im się to.

7.Jakie rady dałabyś innym, którzy również chcieliby nagrywać filmiki?
Nakręciłam taki filmik.
(https://www.youtube.com/watch?v=9iIGHSOVxno&list=UUPqje9iRNgKoYe1ngQn61Qw)

8.Czego Ci życzyć na youtubie/blogu?
Wielu subskrypcji :)

No więc tego Ci życzę! :) Dziękuję za wywiad i życzę dalszych sukcesów :)
Dziękuję :)


Linki:

Mam nadzieję, że Wam się podobało :) I oczywiście możecie mi napisać w komentarzu jak Wam się spodobał ten post oraz jakie posty chcielibyście mieć. Papapa! :)

1 komentarz:

  1. Super blog! :)

    http://dwieblogerki.blogspot.com/2014/10/witam-wszystkich-czytelnikow-dzisiaj.html

    OdpowiedzUsuń