poniedziałek, 15 grudnia 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #22

CZEŚĆ KOCHANI!

Ho Ho Ho! :) Święta tuż tuż! Dzisiaj jest już trzeci post o świętach! :D
Prawie każdy ma już w domu choinkę (oprócz mnie) i szykuje się na Święta. Z tego powodu przychodzę do Was dzisiaj z postem, który zainspiruje Was (mam nadzieję) do dekoracji swoich pokoi. :)
 Pierwszą dekoracją są lampki :) Można je przystroić na wiele sposobów, ale i tak zawsze wyglądają pięknie :) I te kolorowe i te białe - każde są cudowne.



Można je przywiesić na drzwiach, na choinkach, na oknach czy na ścianie.















Kolejną dekoracją jest oczywiście choinka! Chyba każdy posiada na swoim biurku małą,sztuczną choineczkę, która jeszcze bardziej wprawia nas w świąteczny, cudowny nastrój.





Trzecią dekoracją są różnego rodzaju dekoracje wykonane z papieru ,np. gwiazdy. Oczywiście gwiazdy wszędzie można powiesić  i wygląda to bardzo fajnie :)


Oczywiście to były moje propozycje, ale każdy może przyozdobić swój pokój na różnorakie sposoby:





Zapraszam Was do:
♡ subskrybowania
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 
Wesołych świąt! :D


4 komentarze:

  1. Jakie piękne te inspiracje! :o Ja w tym roku rozwiesiłam lampki w pokoju i wygląda to tak ładnie, że jak to moja mama twierdzi 'wchodząc przechodzi się do świątecznego świata' haha :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja choinkę dopiero będe ubierała w sobote:)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Mój blog - klik

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jak tak na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę



    Na sam koniec chciałabym życzyć ci wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń