poniedziałek, 29 grudnia 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #26

CZEŚĆ KOCHANI!

Ho Ho Ho! :) Święta już minęły...nie składałam Wam oficjalnie życzeń, ale pod każdym postem życzyłam Wesołych Świąt, więc mam nadzieję, że chociaż się spełniło :) Dzisiaj jest trochę organizacyjny post :)

*Na początek chciałam Wam podziękować za 5 obserwacji! Wiem,że dla niektórych jest to bardzo mało ale dla mnie-z racji ,że zaczynam-jest to dużo :) Bardzo Wam za to dziękuję i mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej chętnych obserwatorów.

*Jak wiecie, skończyły się Święta i teraz coraz więcej youtuberek i blogerek robi na swoich kanałach czy blogach posty i filmiki co dostały na święta. Chciałabym się spytać czy chcecie abym i ja zrobiła taki post. Piszcie swoje opinie na ten temat w komentarzu. :)

*Zbliża się sylwester. A co się z nim wiąże? No oczywiście nowy rok. W nowym roku będą nowe zmiany na blogu (oczywiście lepsze). Jeśli chcecie ,abym do nowego roku zrobiła jeszcze jakiś post o 2014 roku to oczywiście piszcie w komentarzu lub na moją pocztę - nikkiblog@poczta.fm





Zapraszam Was do:
♡ subskrybowania
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 

3 komentarze:

  1. Jak ten czas szybko leci.. Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog i bardzo ładne zdjęcia, by tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roczku i zapraszam do siebie :**
    http://jakubrojewski.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń