wtorek, 30 grudnia 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #27

CZEŚĆ KOCHANI!

Siemanko! :) Kończy się grudzień, więc czas na... ULUBIEŃCÓW GRUDNIA! 

                                         KOSMETYKI


Pierwszym moim kosmetycznym ulubieńcem jest pomadka Baby Lips, Pink Punch z firmy Maybelline.Jak wiecie bardzo lubię te pomadki ,ponieważ długo utrzymują się na ustach, a do tego ,co najważniejsze, ładnie wyglądają. Tego miesiąca zdecydowałam się na kolor różowy czyli Pink Punch i szczerze jestem z niego bardzo zadowolona. Taki kolor zdecydowanie nadaje się na grudzień.
Cena: 10 zł, Rossmann




Następnym kosmetykiem jest to Tonik BIO aloesowy z firmy Ziaja. Doskonale odświeża i nawilża twarz. Polecam Wam, bo widać poprawę na twarzy ;) Zdecydowanie nadaje się do ulubieńców.
Cena: 5,19 zł, Rossmann



Kolejnym kosmetykiem jest peeling drobnoziarnisty z firmy Perfecta. Jestem z niego mega zadowolona.Dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Jak widzicie ma wiele plusów. Polecam!
Cena: 1,50zł, Rossmann 



Ostatnim ulubionym na ten miesiąc kosmetykiem jest  odżywka 8w1 Eveline z Rossmann'a. Pewnie wiecie, że nie lubię malować paznokci, ale odżywką chętnie sobie pomaluję, lecz zdarza się to bardzo rzadko. Nie testowałam innych odżywek, bo ta sprawdza się najlepiej! Naprawdę polecam.
Cena: 10-12 zł, Rossmann



JEDZENIE


W tym miesiącu ulubionym jedzeniem jest TIRAMISU!!!! :D Kocham to ciasto.Mogłabym je jeść dniami, godzinami... cały czas! 


PICIE


Kiedy na dworze robi się zimno, pewnie każdy lubi wypić coś ciepłego. U mnie jest to herbata Herbapol o smaku maliny.Wieczorami uwielbiam siedzieć pod kocykiem ,popijając herbatkę i oglądać filmy lub czytać książkę.Dlatego też herbata trafiła do ulubieńców.
Cena: 5-6zł, sklep spożywczy


ZAPACH


W tym miesiącu ulubionym zapachem jest wanilia. W zimowe wieczory kocham zapalać sobie świeczki właśnie tego zapachu. Polecam! :D

Cena: 5-6zł, sklep spożywczy


MUZYKA

Ulubionymi piosenkami na ten miesiąc są oczywiście piosenki świąteczne. Jedną z nich jest Ariana Grande - "Santa Tell Me"


Kolejną ulubioną piosenką w tym miesiącu jest Train - "Shape up Christmas"





FILM

Ostatnią kategorią w dzisiejszych ulubieńcach jest film. Pewnie jak każdy w grudniu oglądałamn filmy świąteczne. Dzisiaj pokażę Wam dwa z tych, które oglądałam. Pierwszym z nich jest:



"Świąteczna gorączka 2"  to typowa komedia, bardzo śmieszna i zabawna.Opowiada o dwójce ojców, którzy chća, żeby ich córeczka Noel jak najlepiej spędziła święta. Uda im się to? Obejrzyjcie!   



Kolejnym filmem jest pewnie wszystkich znana komedia romantyczna "Holiday". Wszyscy ją polecali ,chwalili, więc postanowiłam ją obejrzeć. Mimo,że zasnęłam w połowie filmu i obudziłam się w końcówce ten film jest warty polecenia. Chodzi w nim o to, że dwie kobiety zamieniły się mieszkaniami. Kobieta z luksusu musiała iść do takiego małego domku,a ta druga do willi. No i jak w każdej komedii romantycznej chodzi o zakochanie się. Polecam Wam ten film, obejrzyjcie!


I to wszystko co chciałam Wam pokazać w ulubieńcach.Mam nadzieję, że niektóre z nich Wam się podobały i sami je przetestujecie.

Na koniec chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku i aby 2015 rok  był o wiele lepszy od poprzedniego!


Zapraszam Was do:
♡ polecania innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 

6 komentarzy:

  1. Piosenki Ariany - fantastyczna! :3
    http://www.by-mickey.blogspot.com/2014/12/human-sensitivity.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą samą Baby Lips i kupiłam ją za niecałe 8 zł w Rossmanie. Chyba, że zaokrąglałaś ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubieńcem grudnia również jest baby lips, ale pomarańczowa i żółta :)

    zapraszam do mnie na podsumowanie tego roku :) http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)
    Zapraszam też do mnie :)
    http://aluska-ktos-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Film The Holiday - CUDO <3!
    http://devilswearchanel.blogspot.com/ - WPADNIJ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka baby lips świetna :) mam wersję żółtą :)

    obserwuję

    http://dlaniejdlniego007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń