sobota, 7 lutego 2015

Hejo!! Tutaj Niki !! #36

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka!! Dzisiaj popiszę o wszystkim i o niczym, więc no... ostatnio dużo się nie zmieniło...jak zwykle sprawdziany,kartkówki,odpytywanie. Pierwszy semestr się skończył i było troche luzu,ale no cóż...teraz pozostało czekać na ferie. Mam nadzieję,że przeżyję te 2 tygodnie xd heh A co do bloga to chciałabym ,abyście napisali w komentarzu jakie tagi,posty chcielibyście zobaczyć,bo naprawdę pomysły mi się wyczerpują,a ja nie chciałbym Was zawieść... ostatnio założyłam instgrama więc zapraszam :  nikki_025  Eh... już nie mam co pisać :( Ogólnie to bardzo (jeszcze raz) chciałabym Wam podziękować za 22 obserwacje. Jesteście kochani <3 Niedługo ukaże się Tag:Mój zwierzęcy przyjaciel ,więc oczekujcie! Wiem,że miał być wcześniej,ale się nie wyrobiłam...  Heh, nie wiem co pisać... to jeszcze raz zapraszam na instagrama oraz do pisania jakie posty chcielibyście zobaczyć :) 



Zapraszam Was do:
♡ polecania innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 

2 komentarze:

  1. No zaczął się drugi semestr i trzeba się wziąć za naukę.. eh :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może napisz o czymś co związane jest z twoim miastem? Może poszperaj w internecie na temat różnych miejsc i coś cię zainspiruje? Wymaga to trochę pracy ale warto ;>
    To taka pomoc xD
    Też nie pisz, jak nie wiesz o czym pisać, bo to się dziwnie czyta, jak co chwilę jest napisane, że nie wiesz co by tu powiedzieć xD
    Zapraszam :>
    I obserwuję :3
    http://chalinami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń