niedziela, 22 lutego 2015

Hejo!! Tutaj Niki !! #38

CZEŚĆ KOCHANI!

Siemanko!! Za mną już tydzień ferii... jakoś szybko to wszystko minęło heh no ale jest jeszcze drugi tydzień, więc postaram się go wykorzystać jak najlepiej. Ten tydzień minął na spotykaniu się z przyjaciółmi, leniuchowaniu z moim pieskiem czy oglądaniu filmów. Następny tydzień postaram się wykorzystać trochę pożyteczniej, ale nie wiem czy mi się uda.

Zmierzając do dzisiejszego tematu, chciałabym Wam przedstawić klika propozycji ,które możecie wykorzystać w czasie nudy. Zapraszam!


♡ CZYTANIE KSIĄŻEK 
W roku szkolnym jedyną książką (nie u każdego) jest lektura, jednak wakacje, czy w tym przypadku ferie to najlepszy czas na przeczytanie naszej ulubionej powieści.

♡ ZAKUPY 
Czasem dobrze jest pochodzić po sklepach, kupować ciuchy i świetnie się bawić. Ferie to najlepszy czas, kiedy możemy to robić na okrągło .

♡ PRZYJACIELE 
Każdy lubi spędzać ze swoimi równieśnikami wolny czas, pośmiać się, pogadać. Zaproście znajomych do domu i zróbcie maraton filmowy czy zwykłe spotkanko.

♡ FILMY ♡
W tygodniu, kiedy chodzimy do szkoły niezbyt mamy czasu, żeby sobie posiedzieć i obejrzeć film, więc ferie to jeden z najleszych momentów, kiedy możemy usiąść, wypić kakauko, obejrzeć jakiś thiller i po prostu odpocząć.

A Wy macie ferie? Jak je wykorzystaliście?

Zapraszam Was do:
♡ polecania innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić

6 komentarzy:

  1. Został mi tydzień ferii, jestem chora, więc mam zamiar zdrowieć :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałabym jeszcze do tej listy rozwijanie swoich umiejętności i pielęgnowanie pasji. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście nie lubię zakupów :/
    Ja w ferie dużo rysowałam, no i oglądałam anime :D
    pozdrawiam, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ferie już minęły i mam tyyle nauki że się z niczym nie wyrabiam :/
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! ;) Szczegóły tutaj: http://loolca.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń