czwartek, 26 lutego 2015

Hejo!! Tutaj Niki !! #39

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka!! Dzisiaj przychodzę z trochę innym postem niż dotychczas ,a mianowicie popiszę trochę o tolerancji. Chętnych zapraszam do czytania!

Jak wiemy tolerancja to szanowanie poglądów innych ,koloru skóry, pochodzenia, zainteresowań.
Jestem tolerancyjna? Powiem szczerze ,że w 100%. Szanuję to, że inni mogą mieć inne zainteresowania czy poglądy i nie mam do tego pretensji. Nie ważne jest, że ktoś ma inny kolor skóry, słucha metalu, popu czy hip-hopu, nosi glany czy jest za gruby.
Każdy jest sobą i nie musi się zmieniać, bo komuś się nie podoba jaki on/ona jest.... Niestety, niektórzy nie rozumieją tego, że ktoś musi nosić okulary czy lubi słuchać innego wykonawcy niż inni. Ludzie to wykorzystują, by mieć z tego zabawę ,ubaw ,nie licząc się z uczuciami innych. Martwi mnie takie zachowanie. Należy tolerować wszystko co nas otacza. Powinno się wszystko szanować, a nie wygarniać komuś,że jest np. homoseksualny. Kiedyś spotkałam się z przykładem nie tolerancji. Na przyrodzie (5 klasa podstawówki) poszliśmy z klasą na wycieczkę do lasu. Ja z koleżankami szłyśmy na końcu grupy, a chłopacy przed nami. Nagle jeden z nich krzyknął: "Justin Bieber to jest ciota". Nie przyszło im do głowy, że mogą zranić idolki piosenkarza, które chodziły z nami do klasy. Dziewczynom zrobiło się przykro, a oni nadal się wyśmiewali...

A Wy co myślicie o tolerancji?
Może ktoś miał przypadek z nie tolerancją? Podzielcie się zdarzeniami w komentarzu.



Zapraszam Was do:
♡ polecania innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić

6 komentarzy:

  1. Niestety, coraz więcej ludzi zapomina o tolerancji. Kazdy z nas jest człowiekiem, niezależnie od koloru skóry, czy poglądów. Powinniśmy o tym pamiętać, świat na pewno byłby wtedy lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże mnie tak wkurwia (sorki) nietolerancja....
    Jak drugi człowiek może być na niższym szczeblu bo ma inny kolor skóry.. słucha innej muzyki lub ma inne poglądy...
    Ogarnijcie się ludzie .. wszyscy jesteśmy równi i to się nigdy nie zmieni...
    To tyle ode mnie xd ;)
    Dziękuję xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem ludzi, którzy są tacy nietolerancyjni. Powinniśmy szanować każdego bez względu na jego poglądy czy zainteresowania.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietolerancja jest niestety coraz częstszym zjawiskiem, glownie wsród młodziezy, ja osobiście nie rozumiem takich ludzi.
    świetna notka ;)
    obserwuję :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam konkretnego zdania na temat tolerancji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog <3 wkładasz w niego dużo pracy i poświęcenia :-)
    http://kochamarzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń