sobota, 1 listopada 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #12

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka kochani! :) Dzisiaj taki Halloweenowy pościk! :D Wiem, że wczoraj był Halloween ale cały wieczór byłam z przyjaciółką i nie miałam czasu tego dodać  :/  Ale teraz przychodzę do Was z....ULUBIEŃCAMI MIESIĄCA-PAŹDZIERNIKA!! :D  Zaczynajmy! :)

Pierwszą rzeczą jest to puder Stay Matte z firmy Rimmel London
    


Drugą rzeczą jest korektor do twarzy z fimy Bell o numerze A1

 
 

Trzecią rzeczą jest tonik aloesowy z firmy Ziaja



 


 Kolejną rzeczy-już czwartą-jest pomadka Baby Lips


 







Piątą rzeczą jest moja książka, którą aktualnie czytam. Jest to książka z serii Heartland.

 







I to koniec fotek ale teraz czas na muzykę :)

Z muzyki wybrałam ylko dwie  piosenki:
1. Enrique Iglesias- Bailando ft. Mickael Carreira
(https://www.youtube.com/watch?v=ApeC2AGENgo&spfreload=10)

2. Indila - S.O.S
(https://www.youtube.com/watch?v=m65jhGwtWrg)

I to już koniec ulubieńców miesiąca! :) Jeszcze dzisiaj lub jutro dodam ulubieńców tygodnia,więc oczekujcie ;)
W komentarzu napiszcie jak Wy spędziliście Halloween bo jestem bardzo ciekawa :)
Przypominam Wam o mojej poczcie-nikkiblog@poczta.fm
Do zobaczenia!!!! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz