wtorek, 6 stycznia 2015

Hejo!! Tutaj Niki !! #29

CZEŚĆ KOCHANI!

Witajcie! Zanim zacznę pisać to ,co przygotowałam na dziś, chciałabym Wam BARDZO podziękować za 13 obserwacji !!!! Może kiedy będzie 20 obserwacji zrobię mały konkurs (piszcie swoją opinie na ten temat w komentarzu) :) . Przypominam Wam również, żebyście w komentarzach zadawali pytania, ponieważ chcę zrobić Q&A. Dłużej nie przedłużając zapraszam Was na  NEW YEARS ||TAG ♡ czyli podsumowanie zeszłego roku :)

♡ NEW YEAR ||TAG 
1.Jaka jest najlepsza rzecz ,która zdarzyła się w tamtym roku?
-Ciężko mi powiedzieć tak naprawdę co to było...Może całe wakacje, bo były naprawdę fajnie i to wtedy stworzyłam bloga, więc...tak. To są wakacje!

2.Jaka była jedna najtrudniejsza rzecz w poprzednim roku?
-Mogę powiedzieć ,że najtrudniejszą rzeczą w zeszłym roku było dać sobie radę ze szkołą, ponieważ prawie codziennie kończę o 16 , mam zajęcia dodatkowe, naukę, bloga, a nie chodzę do byle jakiego gimnazjum, żebym mogła sobie odpuścić niektóre rzeczy

3.Co ci sprawiło niespodziewaną radość w zeszłym roku?
-Eh... bardzo ciężkie pytanie... w sumie...było tyle rzeczy przez które byłam szczęśliwa... ale chyba mogę stwierdzić, że to nowy iPhone 5s sprawił mi niespodziewaną radość

4.Co było taką niespodziewaną przeszkodą?
-Może nie aż tak niespodziewaną, lecz trochę zaskakującą był brak czasu 

5.Wybierz 3 słowa,żeby opisać poprzedni rok.
-Na pewno zaskakujący, szalony i z lekka męczący :)

6.Najlepsze książki, które przeczytałaś w poprzednim roku.
-Na pewno jest to seria Heartland ,dzięki której zaczęłam interesować się końmi i oczywiście Harry Potter :)

7.Jaka była twoja największa zmiana od stycznia do grudnia?
-Ja sama bardzo się zmieniłam, ale największą zmianą było to, że stałam się odważniejsza, pewniejsza siebie ,zaczęłam bardziej o siebie dbać

8.Na co w zeszłym roku zmarnowałaś najwięcej czasu?
-Na leniuchowanie... tak ,zdecydowanie! :D

9.Na co w zeszłym roku najlepiej użyłaś czas?
-Na przyjaciół  i... na naukę

10.Jaka jest jedna z najlepszych rzeczy jaką nauczyłaś się w zeszłym roku?
-Jazda konno ^.^ oraz inne patrzenie na świat

11.Stwórz krótkie zdanie opisujące poprzedni rok.
-Poprzedni rok był bardzo zaskakujący i wiele rzeczy się w nim nauczyłam, które na pewno przydadzą mi się w przyszłości.

12.Na co masz nadzieję, że osiągniesz w tym roku?
-Mam nadzieję,że dużo osiągnę w tym roku,ale najbardziej skupiam się na tym,żeby zakończyć ten rok czerwonym paskiem na świadectwie

13.Co chcesz zmienić w tym roku?
-Na pewno chcę się stać bardziej zorganizowana :)

I to koniec tego posta, mam nadzieję, że Wam się spodobał i trochę bardziej mnie poznaliście :)
Zadawajcie pytania w komentarzu do Q&A :) Do następnego! :)


Zapraszam Was do:
♡ polecania mojego bloga innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Harrego Pottera to ja nadal mam do niego sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby 2015 był jeszcze lepszy :D

    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w 2015 :D
    weronikaadamczykblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Świetny blog
    Może wspólna obserwacja ?
    Zaobserwuj i napisz w komentarzu zawsze się odwdzięczam ! :)
    U mnie nie długo konkurs :)
    więc serdecznie Cię zapraszam :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń