sobota, 10 stycznia 2015

Hejo!! Tutaj Niki !! #30

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka!! :D Cały tydzień zadawaliście mi pytania na blogu, w komentarzach i na fb ,więc dziś postanowiłam na nie odpowiedzieć.Jest ich 13, więc nie przedłużając zapraszam na Q&A!

♡ Q&A 
1.Od zawsze marzyłaś prowadzić bloga?
-Tak w sumie to nie, bo dopiero w pierwszej klasie gimnazjum zaczęłam interesować się blogami, youtubem itp. 

2.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
-Na początku z koleżanką miałam prowadzić bloga ,a potem zacząć nagrywać filmiki na yt ale ona zrezygnowała, więc tylko ja założyłam bloga :) A tak poza tym chciałam spróbować czegoś nowego :)

3.Prowadzisz inne blogi?
-Tak ,ale nic na nie nie dodaje xd

4.Miałaś już załamania, że chciałaś usunąć boga?
-Nie i nie zamierzam ich mieć :P

5.Do jakiego wieku chciałabyś prowadzić bloga?
-Nie planuje tego :)

6.Co cię zainspirowało do pisania bloga?
-Nie wiem... chyba inne blogi

7.Co byś w sobie zmieniła gdybyś mogła?
-Niektóre cechy charakteru ,a tak poza tym to nic

8.Kto jest dla ciebie bardziej ważniejszy? Przyjaciel czy chłopak?
-Trudne pytanie...w sumie,żeby chłopak był moim chłopakiem to musi być najpierw przyjacielem. Więc przyjaciel i chłopak to to samo xD

9.Ulubiony youtuber?
-Banshee, Lucyandlucy1, Littlemooonster96, McAndy

10.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka lub zespół?
-Ariana Grande <3

11.Ilu masz znajomych na facebooku?
-226

12.Gdybyś miała znowu wybierać rasę dla psa ,kupiłabyś tą samą?
-Zdecydowanie :D Shih-tzu wymiata! :)

13.Kto jest bardziej ugodowy w niektórych sprawach typu mogę wyjść gdzieś? Mama czy tata?
-W sumie... nie wiem ... Mama i tata xD

I koniec Q&A!!!! Jeśli macie do mnie jeszcze jakieś pytania to zadawajcie je na moim ASKU.

Zapraszam Was do:
♡ polecania mojego bloga innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 

5 komentarzy:

  1. 8 mega prawdziwe :D zgadzam się w 100%

    panienkagraissler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, wspaniały <3 A co do psa to zgadzam się!
    http://gladmalm.blogspot.com/
    I zapraszam do mnie! Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny poscik :)
    Nominowalam Cie do LBA, wiecej tutaj :) -> http://nikiinicolee.blogspot.co.uk/2015/01/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę nad obserwacją za obserwacje. :) Ja już obserwuje. Odezwij się u mnie. ;* ( a co do posta to genialny ♥ !
    http://mills011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń