środa, 28 stycznia 2015

Hejo!! Tutaj Niki !! #34

CZEŚĆ KOCHANI!

Kochani!!!! I stało się! Wybiło 20 obserwatorów!!! Jupi!!  BARDZO ALE TO BARDZO Wam dziękuję ♡  Bez Was nic by mi się nie udało. Jesteście po prostu najlepsi i tyle! :) W tym poście napiszę co będzie się działo z tej okazji i jakie posty przygotowałam :)

No więc na początek, jak wcześniej pisałam ,w sobotę pojawi się Tag:Mój zwierzęcy przyjaciel. Postanowiłam ,że od piątku przez cały tydzień (od 30.01 do 06.02.) będę dodawać CODZIENNIE POSTY!!!! :D Jeszcze nie wiem czy to będą tagi, czy pisanie ale na pewno coś będzie! Haha, co do tego tematu to piszcie w komentarzu co chcecie zobaczyć :) Ahhh!! Normalnie nie mogę uwierzyć,że jest tu Was aż tyle! Haha, wiem,że inni mają po 12043 obserwatorów i teraz sobie myślą, że kto może się cieszyć z tylu obserwatorów,ale dla mnie to MEGA radość, kiedy wchodzę na bloga i widzę 20 obserwatorów...a wiecie dlaczego? bo robię to co kocham, to co sprawia mi radość i naprawdę się cieszę, kiedy widzę ,że ktoś lubi to czytać o mnie, że ktoś lubi czytać o moim życiu.A kiedy jest tych ludzi aż 20 to to uczucie jest nie do opisania... haha skoro teraz tak piszę to nie chce wiedzieć co będzie ,kiedy wyskoczy 50 obserwatorów xD Haha, jeszcze raz BARDZO Wam dziękuję ♡ I piszcie w komentarzu jakie posty chcielibyście zobaczyć!! :*

Zapraszam Was do:
♡ polecania innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) I zapraszam na mój blog http://www.bestivers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę, aby ta liczba nadal rosła ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń