sobota, 24 stycznia 2015

Hejo!! Tutaj Niki !! #33

CZEŚĆ KOCHANI!

Hejka! Dzisiaj trochę popiszę o moim życiu, blogu i w ogóle, bo takiego posta dawno nie było, a w moim życiu dużo się zdarzyło,więc ostatnie dni były dla mnie bardzo męczące...I dlatego nie wstawiłam żadnego posta...oczywiście postaram się to w przyszłym tygodniu poprawić (piszcie w komentarzu jakie posty chcecie zobaczyć). Właśnie sobie leżę w piżamce i tak myślę o swoim życiu, blogu i zdecydowałam się ,żeby na blogu zapadły jakieś zmiany ,oczywiście na lepsze, (mam nadzieję J ), które pewnie Wam się spodobają. Chodzi w tym wszystkim o to,że w tygodniu będę dodawać różne Tagi ,ulubieńców i różne takie posty, a w weekend postaram się dodać coś o danym tygodniu co się zmieniło, czy coś ciekawego się stało itp. oczywiście jeśli coś się stanie, bo jeśli tydzień będzie pospolitym tygodniem to dodam coś innego, ale jednak się postaram :) Jak widzicie jest już 17 obserwatorów i tak myślałam,żeby na 20 obserwatorów dodać TAG: MÓJ ZWIERZĘCY PRZYJACIEL (rzecz jasna, jeśli będziecie chcieli ) i oczywiście jak to ja będzie niespodzianka, ale to wszystko się stanie jak będzie 20 obserwatorów ;) 


Święta już minęły ,a ja za tydzień rozbieram choinkę. Trochę mi szkoda, bo wiecie, był ten nastrój ,a teraz go nie będzie... ale już nie długo FERIE (ja mam za miesiąc -.-'') ,więc będzie się coś dziać, mam nadzieję. :)  No więc trochę popisałam o tym co się u mnie dzieje, co myślę i w ogóle... A co u Was? Napiszcie w komentarzu czy w Waszym życiu zmieniło się coś ostatnio ;)
Aha! Jeszcze chciałam się Was zapytać czy chcielibyście ,abym dała Wam nazwę do Snap cheata  i do instagrama  ;)  I piszcie jaki post chcielibyście zobaczyć :)


Zapraszam Was do:
♡ polecania innym
♡ komentowania, bo komentarze zachęcają mnie do dalszej pracy
♡ obserwowania, bo mam satysfakcję z tego lubię robić 

5 komentarzy:

  1. Fajny post, niby o niczym, a jednak ciekawy. Bardzo fanie piszesz. Możesz napisać np. o jakimś problemie życiowym czy coś w tym stylu ;).
    http://kenia0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ciekawy i taki misz masz! :) Daję obserwację i chętnie dalej poczytam! Zapraszam do siebie :) http://0hopeinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świety blog ! Masz zaskakujący styl pisania ,jestem pozytywnie zaskoczona :) Nawet ze zwykłego wpisu potrafisz zrobić coś niesamowitego co chce się czytać :) Fajnie by było zobaczyć w Twoim wydaniu wpis tematyczny :)
    Będę wpadać do Ciebie częściej ,dlatego co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i ogólnie cały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) U mnie choinka już "rozebrana" ;)
    Wspólna obserwacja?Ja już Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń