wtorek, 11 listopada 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #13

CZEŚĆ KOCHANI!

Cześć kochani! :) Dzisiaj przychodzę do Was z luźniejszym postem (a dawno takich nie miałam xd). Post będzie o moich TOP music and TOP film :)
Zaczynajmy!
TOP MUSIC
Lubię słuchać muzyki , a najbardziej popu ale czasami zdarzy się też posłuchać rapu :P Więc poniżej zobaczycie sam pop :)
Z zagranicznych piosenkarek najbardziej lubię Arianę Grande :) 
1.ARIANA GRANDE:
    * "Break Free"
    * "Problem"
    * "Bang Bang"
    * "Right There"
    * "Put your hearts up"

Następnym ulubieńcem muzycznym jest Enrique Iglesias :D
2.ENRIQUE IGLESIAS"
    * "Bailando"
    * "I like it"
Słucham jeszcze czasem 1D , Idili , 5 Second Of Summer i tego typu muzyki :)


TOP FILM
Ogólnie to w wakacje prawie codziennie oglądałam jakiś film ale jak zaczęła się szkoła to już nie mogłam :/ Najbardziej lubię oglądać thiller, czasem komedie lub horrory :)
Nie napisze tutaj w kolejności, bo nie mogłam się zdecydować :D

1."Szybcy i wściekli 6"
2."Niemożliwe"
3."Step Up:All in"
4."Igrzyska śmierci"
5."Rec"
6.Polskie komedie, ale NIEKTÓRE


I to już koniec tego pościka! W komentarzu piszcie jakie chcielibyście tagi tutaj zobaczyć, bo jestem bardzo ciekawa :)
Oraz:
*subskrybujcie
*komentujcie
*obserwujcie
*oczekujcie nowych postów!!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz