sobota, 22 listopada 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #16

CZEŚĆ KOCHANI!

Cześć kochani! :) Kolejny tydzień znów minął niespodziewanie szybko... dopiero co przeżywałam fakt, iż jest poniedziałek a tu już sobotni wieczór  ;)
Ostatnio, niestety mam mało czasu na pisanie postów, ale wiecie, że postaram się to zmienić :* Staram się często dodawać posty, ale kończą mi się też pomysły na tagi :/ Zastanawiałam się nad Q&A ale nie wiem czy to wypali.... Przypominam, że pod każdym postem możecie zadawać pytania :)
A co do postów....
Szykuję dla was post związany z początkiem i końcem miesiąca. Pewnie, już się domyślacie, ale możecie być w błędzie, bo to będzie niespodzianka! :) 
A teraz zmieńmy temat...
Ostatnio za oknami prawie każdego z Was można zauważyć zimny wiatr, u niektórych śnieg. Można śmiało stwierdzić,że zbliża się zima! A chyba każdy z Was lubi w zimne dni siedzieć pod ciepłym kocykiem czytając książkę lub oglądając film i pijąc kakauko ^.^ Ja już w pewnym sensie zaczęłam to robić ale i tak czekam na śnieg za oknami. A Wy?

ZAPRASZAM DO CZYTANIA BLOGA ZNAJOMEJ --->  KLIK



8 komentarzy:

  1. :) podoba mi się ! masz obs :*
    http://catchyname11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ;D

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wolała śnieg na święta, ale znając życie teraz śniegu nawali "po kolana" a na święta bd szaro i buro. whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tutaj milusio na Twoim blogu :D

    Zapraszam na moj blog bys mogla ocenić moje stylizacje :P http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie, może w tym roku na święta będzie śnieg, bo w tamtym coś zero śniegu cały czas był :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu wieczory spędzam z kakaem i grubym kocem i oczywiście czekam na śnieg. Jak na razie jednak u mnie się nie zapowiada na taką pogodę, jednak mam nadzieję że chociaż na święta przyprószy choć mały śnieg.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj mam wieczór ze świecami, herbatką i gazetkami :) <3

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń