piątek, 28 listopada 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #17

CZEŚĆ KOCHANI!

Hej kochani! :) I znów kolejny tydzień minął bardzo szybko... Ale to chyba dobrze,bo znów jest weekend! :D A święta zbliżają się wielkimi krokami. Już na ulicach czy w galeriach handlowych możemy zobaczyć choinki czy świąteczne bombki. Ale ze świętami  łączy się również moja niespodzianka dla Was! Ale dopiero o tym napisze w niedzielę. :)
A teraz zajmę się tematem, z którym dziś do Was przychodzę czyli....
                                          ULUBIEŃCY LISTOPADA!!

Zacznijmy od kosmetyków :)

Pierwszą rzeczą jest pomadka Baby Lips Cherry. Na jesień bardzo przypasował mi ten kolor, ponieważ był soczysty i ciekawie prezentował się na ustach :*




Kolejnym kosmetykiem jest żel pod prysznic z firmy Dove. Ślicznie pachnie, a po umyciu się nim czuję się orzeźwiona :)




Trzecim kosmetykiem jest to tusz do rzęs z firmy Maybelline New York. Polecam Wam ten tusz, bo jest super! Nie skleja rzęs, wytrzymuje na długo i świetnie wygląda na rzęsach :D


Ostatnią kosmetycznym ulubieńcem jest lakier do paznokci. Co prawda ja nie maluję paznokci ale miała go moja mama i ślicznie się prezentują. Lakier jest z firmy Paese  o numerze 339.


 





Kolejną rzeczą jest jest naszyjnik VIP z sinsay :) 




Następnym ulubieńcem jest moja książka, którą zaczęłam czytać. Jest to Harry Potter:  "Kamień filozoficzny". Dopiero ją zaczynam a już mi się podoba! Jest świetna! Polecam! :)







Ostatnią rzeczą jest moja czapka z New Yorkera :) Jest ciepła i bardzo lubię ją nosić w zimne dni. 




I to koniec tego postu!! :)  Piszcie w komentarzach czy mieliście coś z tych rzeczy a jeśli tak to jak się sprawdziły! :)
Zapraszam Was do:
♡ subskrybowania
♡ komentowania
♡ obserwowania
Papapa, do następnego!! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz