środa, 19 listopada 2014

Hejo!! Tutaj Niki !! #15

CZEŚĆ KOCHANI!

Cześć kochani! :) Przychodzę do Was trochę szybciej  ale to przecież lepiej! ;) Skłonił mnie to tego  tag, który dzisiaj zrobię :) Mam nadzieję, że lepiej mnie poznacie i czegoś więcej się dowiecie!
TAG:BLOGOWANIE
1. Kiedy założyłaś bloga?
Blog został założony dokładnie 1 sierpnia 2014r. :)

2.Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Miałam w planach pisać bloga a potem nagrywać filmiki na yt  :) Ale zobaczymy co z tego będzie ;)

3.O czym lubisz pisać i czytać posty?
Lubię pisać o wszystkim. Staram się ,żeby były jak najczęściej i jak najciekawsze.Jeśli chodzi o czytanie to najbardziej lubię posty ,gdzie znajdują sie zdjęcia, tagi lub ulubieńcy ;)

Z racji tego, że pytań było tak mało postanowiłam dodać pytania z innej "beczki" :)

4.Malujesz się?
Przeważnie nie, ale czasem jak np. źle spałam lubię użyć pudru lub korektora a czasem tuszu do rzęs.
Do tego używam:
Pudru Stay Matte z firmy Rimmel London
Korektora do twarzy z firmy Bell o numerze A1
Tuszu do rzęs

5.Masz sama pokój?
Tak :)

6.Facebook vs youtube.
Youtube <3

7.Ulubiony program telewizyjny?
The voice of Poland :)

8.Co lubisz robić w weekendy?
Leniuchować :3 i czytać książki ;)

9.Na jaki kolor lubisz malować paznokcie?
Nie lubię malować paznokcia a jak już to odżywką :P

10.Jak masz na drugie imię?
Nie mam :)

11.Jaką masz komórkę?
iPhone 5s gold

I to koniec tego wspaniałego tagu!! :) Heh zapraszam Was do:
*subskrybowania
*komentowania
*obserwowania
Papapa, do następnego!! :*



1 komentarz:

  1. ciekawy post ;)
    PS. Jak możesz to wyłącz weryfikację obrazkową bo to tylko odstrasza od komentowania

    OdpowiedzUsuń